Portál slouží pro potřeby řešení vzájemné komunikace registrovaných externích uživatelů
aplikací společnosti GEOVAP, spol. s r.o. a pracovníků GEOVAP odpovědných za jednotlivé aplikace.
hlášení vad aplikace, zadání žádostí o servisní zásah apodzadávání nových požadavků na rozšíření funkčnosti aplikací v rámci smluv o technické podpořezadávání námětů a připomínekzadávání požadavků na technickou pomoc a dílčí konzultacerozesílání hromadných zpráv pracovníky GEOVAP jednotlivým uživatelům (např. info o nové verzi)
Portál je strukturován dle jednotlivých projektů (aplikací) a v rámci nich dle dílčích subprojektů (modulů). Každý registrovaný externí uživatel má za organizaci, kterou v rámci daného projektu zastupuje, přidělen přístup k jednotlivým vybraným subprojektům. K jednomu subprojektu může mít oprávnění více uživatelů.
Základním informačním záznamem jsou jednotlivá hlášení (zadání požadavku, problému apod.) a k nim je sledována veškerá komunikace oprávněných účastníků. Osobám uvedeným v jednotlivých hlášeních jako uživatel a řešitel je při každém vložení nového hlášení či jeho změně zaslán na e-mailovou adresu zadanou při registraci informační mail.
|